Servis

Máte problémy s tepelným čerpadlom? Postupujte podľa tohto návodu:

1. Kontaktovanie dodávateľa inštalačnej firmy

Odporúčame vám najskôr kontaktovať toho, kto tepelné čerpadlo inštaloval. Väčšina bežných problémov vzniká na strane tepelného systému alebo elektroinštalácie a najjednoduchšie je, aby problém preveril, kto inštaláciu pozná.

2. Kontaktujte nás

Ak je vaša inštalačná firma nedostupná, kontaktuje priamo nás vyplnením servisného požiadavky nižšie.

3. Servis na diaľku cez internet

Technici sa pokúsia vykonať analýzu a prípadne vyriešiť problém na diaľku cez internet. Preto je dôležité, aby bol u vás v prevádzke a pripojený webserver, ktorý je väčšinou dodaný s tepelným čerpadlom. Vzdialené pripojenie je rýchla a najlacnejšia cesta k riešeniu situácie za niekoľko minút až hodín. Webový server umožní sledovať prevádzku a priebežne vykonať vyhodnotenie po niekoľkých dňoch.

4. Servisný výjazd

V prípade, že servisný zásah vyžaduje návštevu na mieste, je s výjazdným servisným technikom naplánovaný a zaistený servis na mieste.

Servisný formulár

Veríme, že Vašu požiadavku rýchlo vyriešime k Vašej plnej spokojnosti. Servisní dispečing telefonicky, v pracovných dňoch:

9:00 – 16:00h na tel. čísle: +421 904 176 837